НВО «ПРАКТИКА»
Легкий багатофункціональний бронеавтомобіль на незалежній підвісці, у модифікації десантного автомобіля.
Розроблений на основі Спільного рішення Міністерства оборони України «На відкриття дослідно-конструкторської роботи на розроблення спеціалізованого броньованого автомобіля для потреб Збройних Сил України, шифр «Козак-2М».
Конструктивною особливістю і основною відмінністю від «Козака-2» є несучий корпус та незалежна підвіска. У поєднанні із кліренсом 500 мм. та вертикальним ходом коліс у 260 мм., це значно підвищує показники прохідності та дає змогу долати перешкоди, недоступні для транспортних засобах із залежною підвіскою.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Колісна формула | 4х4 |
Повна маса | 12000 кг. |
Двигун | Iveco, дизельний |
Робочий об’єм | 5,9 л |
Потужність двигуна | 280 к.с. |
Максимальний крутний момент | 950 Н*м |
Коробка передач | ZF механічна |
Кількість швидкостей | 6 + 1 |
Балістичний захист за ДСТУ 3975 | 4 зг ПЗСА-5 |
Екіпаж, чол. | до 5 |
КОЗАК-2М.2
Легкий багатофункціональний бронеавтомобіль на незалежній підвісці, у модифікації автомобілю для розвідки та цілевказання артилерії.
Розроблений на основі Спільного рішення Міністерства оборони України «На відкриття дослідно-конструкторської роботи на розроблення спеціалізованого броньованого автомобіля для потреб Збройних Сил України, шифр «Козак-2М».
Конструктивною особливістю і основною відмінністю від «Козака-2» є несучий корпус та незалежна підвіска. У поєднанні із кліренсом 500 мм. та вертикальним ходом коліс у 260 мм., це значно підвищує показники прохідності та дає змогу долати перешкоди, недоступні для транспортних засобах із залежною підвіскою.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Колісна формула | 4х4 |
Повна маса | 12000 кг. |
Двигун | Iveco, дизельний |
Робочий об’єм | 5,9 л |
Потужність двигуна | 280 к.с. |
Максимальний крутний момент | 950 Н*м |
Коробка передач | ZF механічна |
Кількість швидкостей | 6 + 1 |
Балістичний захист за ДСТУ 3975 | 4 зг ПЗСА-5 |
Екіпаж, чол. | до 5 |
МОДИФІКАЦІЇ