Успішно завершено держвипробування системи захисту турбогвинтових літаків від ракет з інфрачервоними системами самонаведення

Учасник Ліги приватна компанія  «НВФ «Адрон» продовжує працювати над захистом літальних апаратів від ворожих керованих боєприпасів.

За повідомленням  Defense Express, новітньою розробкою компанії стало ефективне рішення для захисту літаків військово-транспортної авіації від керованих ракет з інфрачервоними системами самонаведення

Повідомляється, що у першій половині травня цього року, комплекс захисту турбогвинтових літаків ВТА типу Ан-26 від ТОВ «Науково-виробнича фірма «Адрон» пройшов успішні державні випробування на полігоні Широкий Лан, що в Миколаївській області.

«Актуальність розв’язання такого завдання не викликає сумнівів. Наприклад, у 2014-2015 роках над тимчасово окупованою територією України були збиті літаки Ан-26 і Ан-30 із застосуванням керованих ракет, що супроводжують ціль за її інфрачервоним випромінюванням», – зазначають у «НВФ «Адрон».

За оприлюдненою інформацією, до складу комплексу захисту входять комбіновані пристрої викиду хибних теплових цілей (ХТЦ) «Адрос» КУВ 26-50 і станція оптико-електронного подавлення (СОЕП) «Адрос» КТ-03У, встановлені у спеціальних контейнерах.

Елементи комплексу захисту літаків ВТА від керованих ракет

Літак типу Ан-26 може нести чотири таких контейнери, кожен з яких вміщує 80 ХТЦ калібру 26 мм і 40 ХТЦ калібру 50 мм.

Нова СОЕП генерує потужніший, ніж у СОЕП «Адрос» КТ-01АВ, завадовий сигнал, та має нові закони його модуляції.

Працюючи в парі, КУВ і СОЕП забезпечують високу ефективність захисту літаків типу Ан-26, що й показали результати проведених державних випробувань.

У компанії зазначають, що завдяки науково-технологічному потенціалу, закладеному у системи викиду ХТЦ, їх можна використовувати також і для ефективного захисту літаків Ан-32 та Ан-178.

09.06.2021