ГоловнаНовиниСпівпраця між «Практикою» та «Богданом» триває
Співпраця між «Практикою» та «Богданом» триває
Пильне око журналістів здатне роздивитися навіть те, чого ніхто не афішує.
Так, за повідомленням Українського мілітарного порталу, під час нещодавнього прес-туру на ПрАТ “НВО “Практика” у цехах підприємства був помічений корпус мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.
Видання зазначає, що мобільний мінометний комплекс “Барс-8ММК” був створений на основі броньованого автомобіля “Барс-8” виробництва компанії “Богдан”.
Відмінними візуальними рисами від базового броньованого автомобіля є відсутність броньованого скла на задніх дверцятах, а також наявність спеціальних люків над задніми колесами для панелі системи управління вогнем:
На фото нижче “Барс-8ММК” під час державних випробувань, де добре видно ці деталі:
Та для порівняння базовий “Барс-8”:
Це не перша співпраця між компаніями, як відомо попередня модель “богданівського” бронеавто – “Барс-6” була також виготовлена та розроблена за участі спеціалістів НВО “Практика”, які мають широкий досвід у виробництві броньованих автомобілів.
Розробка “Барс-8ММК” (також відома як UKR-MMС) велась спільно з іспанською компанією Everis Aeroespacial у Defensa S.L.U., яка розробила механізм приведення в бойове положення і наведення міномета та опорна плита.
Боєкомплект комплексу складається з 60 мін. Час необхідний для переходу з похідного положення до готовності здійснити перший постріл – 35 секунд, з бойового положення у похідне – до 25 секунд.
У жовтні 2018-го року розпочалися державні випробування 120-мм мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.
Нещодавно базовий бронеавтомобіль “Барс-8” завершив державні випробування та був прийнятий на озброєння Збройних Сил України.
Також нещодавно стало відомо про замовлення першої партії машин “Барс-8” для Збройних Сил України.
“Барс-8” має шасі підвищеної прохідності Dodge Ram з колісною формулою 4×4 з 6,7-літровим турбодизельним двигуном Cummins, броньований протимінний і балістичний захист за стандартом STANAG 4569 Level 2 та системи забезпечення життєдіяльності екіпажу.
У транспортному варіанті машина перевозить до 10 осіб у повному спорядженні. Конструкція забезпечує комфортну посадку та десантування екіпажу та десанту через широкі бокові і задні двері. Також передбачена можливість евакуації через люк на даху.
Для того, щоб отримати доступ до інформації про учасників Ліги та Каталогу продукції учасників нашої організації, необхідно надіслати відповідний запит з електронної адреси, вказаної Вами при реєстрації, на адресу електронної пошти Ліги, зазначену в розділі «Контакти». Обмеження діятимуть до нашої Перемоги! Просимо поставитися з розумінням до тимчасових незручностей. Слава Україні!
Шановні члени Ліги оборонних підприємств України! В цю лиху годину маємо всі виявити єдність, витримку, рішучість, взаємопідтримку та взаємодію. З усіх питань, які в нашій компетенції і в наших силах, звертайтесь в будь-який зручний для Вас спосіб. Чим зможемо, тим допоможемо. Ми на зв’язку, працюємо!