Співпраця між «Практикою» та «Богданом» триває

Пильне око журналістів здатне роздивитися навіть те, чого ніхто не афішує.

Так, за повідомленням Українського мілітарного порталу, під час нещодавнього прес-туру на ПрАТ “НВО “Практика” у цехах підприємства  був помічений корпус мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.

Видання зазначає, що мобільний мінометний комплекс “Барс-8ММК” був створений на основі броньованого автомобіля “Барс-8” виробництва компанії “Богдан”.

Відмінними візуальними рисами від базового броньованого автомобіля є відсутність броньованого скла на задніх дверцятах, а також наявність спеціальних люків над задніми колесами для панелі системи управління вогнем:

На фото нижче “Барс-8ММК” під час державних випробувань, де добре видно ці деталі:

Та для порівняння базовий “Барс-8”:

Це не перша співпраця між компаніями, як відомо попередня модель “богданівського” бронеавто – “Барс-6” була також виготовлена та розроблена за участі спеціалістів НВО “Практика”, які мають широкий досвід у виробництві броньованих автомобілів.

Розробка “Барс-8ММК” (також відома як UKR-MMС) велась спільно з іспанською компанією Everis Aeroespacial у Defensa S.L.U., яка розробила механізм приведення в бойове положення і наведення міномета та опорна плита.

Боєкомплект комплексу складається з 60 мін. Час необхідний для переходу з похідного положення до готовності здійснити перший постріл – 35 секунд, з бойового положення у похідне – до 25 секунд.

У жовтні 2018-го року розпочалися державні випробування 120-мм мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.

Нещодавно базовий бронеавтомобіль “Барс-8” завершив державні випробування та був прийнятий на озброєння Збройних Сил України.

Також нещодавно стало відомо про замовлення першої партії машин “Барс-8” для Збройних Сил України.

“Барс-8” має шасі підвищеної прохідності Dodge Ram з колісною формулою 4×4 з 6,7-літровим турбодизельним двигуном Cummins, броньований протимінний і балістичний захист за стандартом STANAG 4569 Level 2 та системи забезпечення життєдіяльності екіпажу.

У транспортному варіанті машина перевозить до 10 осіб у повному спорядженні. Конструкція забезпечує комфортну посадку та десантування екіпажу та десанту через широкі бокові і задні двері. Також передбачена можливість евакуації через люк на даху.

Джерело:

“Практика” виготовляє корпуси до “Барс-8”

27.08.2019