ГоловнаНовиниСпівпраця між «Практикою» та «Богданом» триває
Співпраця між «Практикою» та «Богданом» триває
Пильне око журналістів здатне роздивитися навіть те, чого ніхто не афішує.
Так, за повідомленням Українського мілітарного порталу, під час нещодавнього прес-туру на ПрАТ “НВО “Практика” у цехах підприємства був помічений корпус мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.
Видання зазначає, що мобільний мінометний комплекс “Барс-8ММК” був створений на основі броньованого автомобіля “Барс-8” виробництва компанії “Богдан”.
Відмінними візуальними рисами від базового броньованого автомобіля є відсутність броньованого скла на задніх дверцятах, а також наявність спеціальних люків над задніми колесами для панелі системи управління вогнем:
На фото нижче “Барс-8ММК” під час державних випробувань, де добре видно ці деталі:
Та для порівняння базовий “Барс-8”:
Це не перша співпраця між компаніями, як відомо попередня модель “богданівського” бронеавто – “Барс-6” була також виготовлена та розроблена за участі спеціалістів НВО “Практика”, які мають широкий досвід у виробництві броньованих автомобілів.
Розробка “Барс-8ММК” (також відома як UKR-MMС) велась спільно з іспанською компанією Everis Aeroespacial у Defensa S.L.U., яка розробила механізм приведення в бойове положення і наведення міномета та опорна плита.
Боєкомплект комплексу складається з 60 мін. Час необхідний для переходу з похідного положення до готовності здійснити перший постріл – 35 секунд, з бойового положення у похідне – до 25 секунд.
У жовтні 2018-го року розпочалися державні випробування 120-мм мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.
Нещодавно базовий бронеавтомобіль “Барс-8” завершив державні випробування та був прийнятий на озброєння Збройних Сил України.
Також нещодавно стало відомо про замовлення першої партії машин “Барс-8” для Збройних Сил України.
“Барс-8” має шасі підвищеної прохідності Dodge Ram з колісною формулою 4×4 з 6,7-літровим турбодизельним двигуном Cummins, броньований протимінний і балістичний захист за стандартом STANAG 4569 Level 2 та системи забезпечення життєдіяльності екіпажу.
У транспортному варіанті машина перевозить до 10 осіб у повному спорядженні. Конструкція забезпечує комфортну посадку та десантування екіпажу та десанту через широкі бокові і задні двері. Також передбачена можливість евакуації через люк на даху.
На презентації «Міжнародний ринок зброї та експортний потенціал українського ОПК», організованій Українською Радою Зброярів спільно з Інститутом майбутнього, експерти, урядовці та виробники шукали відповіді на головне питання — як відкрити українському озброєнню двері на глобальні ринки. Говорили про найважливіше: — дивіденди та ризики від відкриття експорту — покрокові сценарії запуску експорту українського ОПК; — чому […]
Співорганізатором виставки Security 2.0 виступає Ліга оборонних підприємств України. Громадська спілка «Ліга оборонних підприємств України» — це об’єднання провідних національних приватних виробників озброєння та військової техніки. До її складу входять компанії, що охоплюють ключові напрямки оборонної промисловості — від авіації, бронетехніки, безпілотників, артилерії та кораблебудування до військової електроніки, засоби звʼязку, медицини, індивідуального захисту та модернізації […]