ГоловнаНовиниЦього року «Мотор Січ» сертифікує «скляну кабіну»
Цього року «Мотор Січ» сертифікує «скляну кабіну»
Президент «Мотор Січ» В’ячеслав Богуслаєв під час відвідання змагань з гвинтокрильного спорту, що відбулися нещодавно у Запоріжжі, розповів про плани вже цього року сертифікувати новітню вітчизняну розробку, так звану «скляну кабіну» гелікоптера – спільний проект запорозького приватного підприємства, що входить до складу ГС «Ліга оборонних підприємств України» та київського «ПКФ «Сторк».
«Цього року сертифікуємо «скляну кабіну». Унікальну, я вважаю кабіну, тому що по ергономіці вона найкраща у світі. Це визнають усі льотчики, які сиділи в цій кабіні», – відзначив В’ячеслав Богуслаєв.
За його словами, першим буде сертифікований вантажний гелікоптер Мі-8МСБ, а надалі нову авіоніку отримають менші машини типу Мі-2.
«Ми її сертифікуємо спочатку на великому гелікоптері (Мі-8МСБ). А потім… вона складається з двох частин. Потім, будь-яку ліву чи праву частину беремо й ставимо на гелікоптери. «Надія» (багатоцільовий гелікоптер МСБ-2 «Надія») у нас 5 гелікоптерів стоять чекають нову кабіну», – розповів Президент «Мотор Січ».
Нагадаємо, про розробку «скляної кабіни» вперше стало відомо на початку минулого року. У вересні 2019 року один з Мі-8МСБ «Мотор Січ», був оснащений такою кабіною й успішно пройшов технічне відпрацювання нових систем в цеху остаточного складання.
У жовтні 2019 року на Міжнародній виставці «Зброя та Безпека-2019» був представлений модернізований Мі-8МСБ-В, який, окрім іншого, також був обладнаний новітньою авіонікою.
На відміну від звичайної системи моніторингу з десятками різних лічильників та індикаторів в «скляній кабіні» всі аналогові прилади замінені на п’ять електронних дисплеїв. Подібна конфігурація у рази спрощує керування машиною, навігацію та дозволяє пілотам гелікоптеру сконцентруватися на найбільш важливої інформації.
Варто також додати, що за останні роки «Мотор Січ» домоглася значних успіхів в розробці та модернізації гвинтокрилої техніки. Так, за словами В’ячеслава Богуслаєва запорозьке підприємство модернізувало та зібрало вже близько 80 оновлених машин.
Окрім оновленої авіоніки та більш потужних та економних двигунів, українські версії гелікоптерів Мі-8 та Мі-2 також почали оснащувати композитними деталями. Зокрема оновлені Мі-2МСБ вже зараз мають передню частину (кабіну та капот двигуна) та двері виготовлені з сучасних композитних матеріалів. Також йде процес налагодження виробництва композитних лопатей.
Для того, щоб отримати доступ до інформації про учасників Ліги та Каталогу продукції учасників нашої організації, необхідно надіслати відповідний запит з електронної адреси, вказаної Вами при реєстрації, на адресу електронної пошти Ліги, зазначену в розділі «Контакти». Обмеження діятимуть до нашої Перемоги! Просимо поставитися з розумінням до тимчасових незручностей. Слава Україні!
Шановні члени Ліги оборонних підприємств України! В цю лиху годину маємо всі виявити єдність, витримку, рішучість, взаємопідтримку та взаємодію. З усіх питань, які в нашій компетенції і в наших силах, звертайтесь в будь-який зручний для Вас спосіб. Чим зможемо, тим допоможемо. Ми на зв’язку, працюємо!