Відзначається, що для льотних випробувань нової крилатої машини президент АТ «Мотор Січ» В’ячеслав Богуслаєв запросив льотчиків Харківського аероклубу.
5 травня 2020 року ремоторізірованний Як-52 з турбогвинтовим двигуном АІ-450С і 5-ти лопатевим гвинтом змінного кроку MTV-5 вперше виїхав на злітно-посадкову смугу.
Літак капітально відремонтовано та модернізовано на запорізькому підприємстві з використанням фюзеляжу літака Як-52 з серійним номером 9010706. Вперше він був представлений на виставці «Авіасвіт ХХІ – 2016» 14 жовтня 2016 року в Києві.
Новий навчально-тренувальний літак призначений для професійної підготовки майбутніх пілотів. Машина повинна стати універсальним навчально-тренувальним апаратом, розраховують на підприємстві «Мотор Січ».
«Ми створюємо літальний апарат на якому збираємося з Міністерством оборони навчати льотчиків. У нас сьогодні немає хорошого літака, на якому можна було б готувати (пілотів) не тільки початкового навчання, а й навчання пов’язаного з озброєнням», – відзначив В’ячеслав Богуслаєв.
В’ячеслав Богуслаєв та харківські льотчики під час перших випробувань літака УТЛ-450
За словами льотчиків Сергія Філатова і Сергія Комина, яким довірили випробування машини, УТЛ-450 вийшов набагато потужнішим за свого попередника. Поки розпочато випробування літака на землі. Льотчики виконали гонку двигуна (газовку) літака, перевіривши працездатність силових установок літального апарату, пов’язаних систем і устаткування, дали свої висновки по роботі двигуна. Оцінили поведінку машини в процесі пробіжки і озвучили свої висновки розробникам. Попереду – кілька десятків випробувальних польотів.
Навчальний літак УТЛ-450 від «Мотор Січ» на виставці «Авіасвіт ХХІ – 2016» / Фото:Spotters.Aero
Льотно-технічні характеристики УТЛ-450:
Вага порожнього літака – 900 кг
Максимальна злітна вага – 1315/1500 кг (пілотажна категорія/багатоцільова категорія)
Максимальна швидкість горизонтального польоту – 350 км/год
Максимальна дальність польоту з 10% запасом палива – 650 км
Максимальна дальність польоту з додатковим запасом палива – 2890 км
На презентації «Міжнародний ринок зброї та експортний потенціал українського ОПК», організованій Українською Радою Зброярів спільно з Інститутом майбутнього, експерти, урядовці та виробники шукали відповіді на головне питання — як відкрити українському озброєнню двері на глобальні ринки. Говорили про найважливіше: — дивіденди та ризики від відкриття експорту — покрокові сценарії запуску експорту українського ОПК; — чому […]
Співорганізатором виставки Security 2.0 виступає Ліга оборонних підприємств України. Громадська спілка «Ліга оборонних підприємств України» — це об’єднання провідних національних приватних виробників озброєння та військової техніки. До її складу входять компанії, що охоплюють ключові напрямки оборонної промисловості — від авіації, бронетехніки, безпілотників, артилерії та кораблебудування до військової електроніки, засоби звʼязку, медицини, індивідуального захисту та модернізації […]