ГоловнаНовиниСпівпраця між «Практикою» та «Богданом» триває
Співпраця між «Практикою» та «Богданом» триває
Пильне око журналістів здатне роздивитися навіть те, чого ніхто не афішує.
Так, за повідомленням Українського мілітарного порталу, під час нещодавнього прес-туру на ПрАТ “НВО “Практика” у цехах підприємства був помічений корпус мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.
Видання зазначає, що мобільний мінометний комплекс “Барс-8ММК” був створений на основі броньованого автомобіля “Барс-8” виробництва компанії “Богдан”.
Відмінними візуальними рисами від базового броньованого автомобіля є відсутність броньованого скла на задніх дверцятах, а також наявність спеціальних люків над задніми колесами для панелі системи управління вогнем:
На фото нижче “Барс-8ММК” під час державних випробувань, де добре видно ці деталі:
Та для порівняння базовий “Барс-8”:
Це не перша співпраця між компаніями, як відомо попередня модель “богданівського” бронеавто – “Барс-6” була також виготовлена та розроблена за участі спеціалістів НВО “Практика”, які мають широкий досвід у виробництві броньованих автомобілів.
Розробка “Барс-8ММК” (також відома як UKR-MMС) велась спільно з іспанською компанією Everis Aeroespacial у Defensa S.L.U., яка розробила механізм приведення в бойове положення і наведення міномета та опорна плита.
Боєкомплект комплексу складається з 60 мін. Час необхідний для переходу з похідного положення до готовності здійснити перший постріл – 35 секунд, з бойового положення у похідне – до 25 секунд.
У жовтні 2018-го року розпочалися державні випробування 120-мм мобільного мінометного комплексу “Барс-8ММК”.
Нещодавно базовий бронеавтомобіль “Барс-8” завершив державні випробування та був прийнятий на озброєння Збройних Сил України.
Також нещодавно стало відомо про замовлення першої партії машин “Барс-8” для Збройних Сил України.
“Барс-8” має шасі підвищеної прохідності Dodge Ram з колісною формулою 4×4 з 6,7-літровим турбодизельним двигуном Cummins, броньований протимінний і балістичний захист за стандартом STANAG 4569 Level 2 та системи забезпечення життєдіяльності екіпажу.
У транспортному варіанті машина перевозить до 10 осіб у повному спорядженні. Конструкція забезпечує комфортну посадку та десантування екіпажу та десанту через широкі бокові і задні двері. Також передбачена можливість евакуації через люк на даху.
Сьогодні Верховна Рада України підтримала у першому читанні законопроєкт №13335 про тимчасове бронювання працівників оборонних підприємств. Цей документ має велике значення, адже він створює умови для того, щоб ключові спеціалісти оборонної галузі могли й надалі виконувати свою роботу — забезпечувати Збройні Сили України озброєнням, технікою та іншою необхідною продукцією. Безперервність виробництва в умовах війни — […]
Виконавча дирекція Ліги оборонних підприємств України щиро вітає з Днем Незалежності України! Сьогодні ми вшановуємо нашу державність, нашу свободу та силу, вистраждану і виборену поколіннями українців. Незалежність — це не лише історична подія, а щоденна боротьба та праця заради майбутнього. Сьогодні борониться нашими воїнами на фронті та титанічною роботою всього суспільства. Ми сильні нашою єдністю, […]